onsdag 9 november 2011

Tillbaka

Efter en svår ryggoperation är jag nu snart tillbaka i full vigör. Har haft några månaders helvete,ibland är det en fördel att vara envis och tjurig.Jag vill nu tacka dom som hjälpt mej den här tiden. Det har även visats sig att alla kanske inte är vad man trodde! Jag har ju fått några kommentarer som visat vem dom är.Nog om detta. Jakten i höst var svår i början på hösten,vart mest att jag släppte hundarna o dom fick jaga själv.Hade även halsproblem på båda tidigt i höst.Sedan har traya levererat med besked,hon har nu vilat i knappt tre veckor pga, löpning.Så fort jag får igång henne ska vi prova en start.Pimu tycker jag har fungerat mycket bra,enda bekymret är att under älgjaktsveckorna är det så jävla svårt att få dom att stå.Under sep månad är det inga problem, även sista veckan verkar det stå lite bättre.Helgen som kommer ägnas åt gemensam älgjakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar